nedelja, 17. januar 2016

Po delih poti blaženega Alojzija Grozdeta, Gornje Impolje in Studenec

Zapeljal sem se na Gornje Impolje in si ogledal Kovačevo hišo na kateri so že veliko postorili. Zidani del je ojačan od znotraj in od zunaj, tudi klet. Vse je veliko bolj urejeno kot lani in vidi se, da se trudijo.
Podprimo jih in donirajmo.






Potem sem se odpeljal na Loke kjer sem si ogledal kamniti most, kjer so se srečevali otroci iz Impolj in Orl.



Nadaljeval sem peš mimo zmrznjenih ribnikov, ki jih v Lojzetovem času verjetno še ni bilo in skozi gozd proti Studencu, kar pa tudi ni povsem enostavno, ker sem zašel in sem pravo pot (vsaj mislim, da je prava) našel šele nazaj grede. 



Poplačan sem bil z lepim pogledom na studenško cerkev. Šel sem šel k šoli, ki je še vedno tam kot je bila v Lojzetovem času, seveda pa popolnoma obnovljena. Na pokopališču pa sem našel tudi grob lojzetove mame Marije in njene sestre Ivanke.

Pred spustom nazaj proti Lokam sem se od Studenca poslovil še z deci cvička pri Jancu. Lojze je bil sicer verjetno še premlad ali preveč reven, da bi ga pil po gostilnah, ko je še hodil na Studenec, prepričan sem pa, da je v tej gostilni tudi kdaj bil.


Ni komentarjev:

Objavite komentar